V pondělí 10.5.2021 OTEVÍRÁME dle standardní otevírací doby! >>> Více informací k pravidlům >>>

Panda v době koronavirové - výdejna

26.12.2020

písek

Naše prodejna je do ukončení platnosti vládních opatření zavřena.
Mrkněte jak bude fungovat během lockdownu.


VÝDEJNA ZBOŽÍ Z E-SHOPU

Už to znáte :). Stejně jako na jaře a na podzim se na naše prodejna mění na výdejnu e-shopových objednávek. Najdete nás na adrese: Pandaoutdoor, Prokopova 26, Písek. Po připravení zboží z Vaší objednávky vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem ohledně možnosti vyzvednutí zboží. Je samozřejmě důležité dodržet několik podstatných pravidel:

OTEVÍRACÍ DOBA VÝDEJNY

  • Ve dnech 28. - 29.12.2020 bude umožněn výdej zboží denně 10:00 - 15:30 hod. Ve středu 30.12.2020, o víkendu, na Silvestra a na Nový rok budeme mít zavřeno.
  • Od pondělí 4.1 do úterý 5.1.2021 bude probíhat inventura - v těchto dnech nebude umožněn žádný výdej (ani zboží z e-shopu, ani balíčků GLS).

Do konce vládní uzavírky budeme k dispozici pro výdej zboží e-shopu:

Pondělí, úterý a pátek 10:00 - 15:30 hod.
Středa a čtvrtek 10:00 - 17:30 hod.
o víkendech a státních svátcích zavřeno

  • Výdej zboží bude umožněn zavoláním na telefon 603 544 232, hlavní vchod bude uzavřen (ideální je zavolat a domluvit si předběžně termín vyzvednutí).
  • Provoz výdejny balíčků přepravce GLS je dočasně přerušen.
  • Objednávky s vyzvednutím na osobním odběr lze platit momentálně pouze online platební kartou přímo v e-shopu nebo předem bankovním převodem.

A DALŠÍ DŮLEŽITÁ OPATŘENÍ:

  • Dodržování 2m rozestupů uvnitř i před výdejnou.
  • Umožněn bude vstup pouze 1 zákazníka najednou, samozřejmě se zakrytými ústy a nosem.
  • Dezinfekční koutek bude k dispozici při vstupu do prodejny (dezinefekce a případně jednorázové rukavice).
  • Uvnitř výdejny jsou instalované čističky vzduchu - jde nám o zajištění co nejlepších podmínek pro provoz výdejny.
  • Upřednostněny budou bezhotovostní platby kartou či bankovním převodem, platba na prodejně nebude dostupná.
  • Opravdu bude možné vyzvedávat pouze internetové objednávky, prosíme respektujte to.

Moc Vám děkujeme za respektování všech opatření, těšíme se na Vás! Jakmile se v médiích objeví ověřená zpráva o možnosti otevření maloobchodu, budeme Vás informovat. Ptáte se často, ale věřte, že není v našem zájmu mít zavřeno, jakmile to půjde, prodejnu otevřeme.


E-SHOP

E-shop může pokračovat a také pokračuje. Preferujeme platbu online platební kartou nebo bankovním převodem. Zboží skladem je expedováno obratem. Poslední letošní expedice z našeho skladu proběhne 30. prosince 2020 do 11:00 hod., další pak 4. ledna 2021.

V TERMÍNU OD 20.3.2021 DO 28.3.2021 DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU JIŽ NAD 990 KČ / 40 EUR. PRO OBJEDNÁVKY Z ČESKÉ REPUBLIKY MŮŽETE VYUŽÍT PŘEPRAVCE GLS NEBO VÝDEJNÍ MÍSTA ZÁSILKOVNY A BALÍKOVNY ČESKÉ POŠTY. NA SLOVENSKO PLATÍ AKCE POUZE PRO DODÁNÍ NA VÝDEJNÍ MÍSTA ZÁSILKOVNY.


JAK FUNGUJÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI?

Kurýrní společnost GLS funguje v běžném režimu, jen prosí zákazniky, aby své objednávky platili pokud možno předem. Dobírku u řidiče by mělo být možné zaplatit bezkontaktně platební kartou. Pokud skončí balíček na některé z výdejen GLS (Parcelshop), tak zde již je možné platit pouze hotově.

Zásilkovna potvrzuje, že výdejny internetových objednávek mohou být otevřené, i když se vyskytují v rámci obchodu, který je jinak vládním nařízením uzavřen. Na výdejních místech Zásilkovny je možné platit bezhotovostně. * Od 29.12.2020 do 5.1.2021 nebude možné vybrat Zásilkovnu jako přepravce z důvodu krátkodobé nedostupnosti podací pobočky.
* Od 18.3.2021 je způsob dopravy na výdejní místa Zásilkovny opět obnoven

V nabídce doprav také necháváme Českou poštu - můžete využít Balík Do ruky, Na poštu a také rozšiřující se sít Balíkoven.


REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Případnou reklamaci můžete přinést i na naší píseckou prodejnu. Pokud to je jen trochu možné, prosíme o zaslání reklamace poštou nebo využijte odeslání balíčku přes Zásilkovnu na výdejní místo AKY chovatelské potřeby a krmiva (služba Mezi námi). Veškeré informace k tomu jak postupovat při reklamaci najdete zde. Po vyřízení reklamace Vás budeme kontaktovat, případně Vám nabídneme zaslání přímo k vám domů.

Výměna zboží z objednávek je na naší výdejně možná. Pro rychlé a pohodlné vyřízení výměny bude idální, když si na případný nový kousek rovnou vytvoříte objednávku s vyzvednutím na osobní odběr. Zboží se automaticky zarezervuje a až přijdete, bude na Vás čekat, jen vyměníme kus za kus (platí třeba pro špatně zvolenou velikost bot či bundy - na místě pak výměna proběhne poměrně rychle, zkoušení na prodejně není možné).

V případě objednávky na osobní odběr v naší prodejně je samozřejmě možné nepoužité zboží vrátit osobně do 14-ti dnů zpět na naší prodejnu v Písku. V případě vrácení či výměně zboží z osobních odběrů vždy kontaktujte p.Cimického na tel. 603 544 232. Děkujeme. Částka za vrácené zboží je vždy zasílána pouze na Váš bankovní účet.

V případě vrácení zboží zpět vždy hradí dopravu kupující.


Co když jsem koupil nevhodný vánoční dárek?

Pokud jste zakoupili zboží mezi 1. a 23. prosincem 2020, tak můžete takto nevhodně zakoupené dárky vyměnit za jiné zboží do 12. ledna 2021. Vždy je potřeba mít platný doklad o koupi (faktura nebo pokladní doklad).

písek