Více informací o provozu výdejny a e-shopu během 5.stupně PES zde.

Panda v době koronavirové - výdejna

26.12.2020

písek

Jsme opět na pětce, nová opatření zavedené vládou platí od 27.prosince 2020 (aktuálně je opatření platné do 14.2.2021 - prodlouženo do 28.2.2021) a tím pádem i my máme opět zavřeno. Mrkněte jak bude fungovat Panda při 5.stupni PES.


VÝDEJNA ZBOŽÍ Z E-SHOPU

Už to znáte :). Stejně jako na jaře a na podzim se na naše prodejna mění na výdejnu e-shopových objednávek. Najdete nás na adrese: Pandaoutdoor, Prokopova 26, Písek. Po připravení zboží z Vaší objednávky vás budeme kontaktovat telefonicky nebo e-mailem ohledně možnosti vyzvednutí zboží. Je samozřejmě důležité dodržet několik podstatných pravidel:

OTEVÍRACÍ DOBA

  • Ve dnech 28. - 29.12.2020 bude umožněn výdej zboží denně 10:00 - 15:30 hod. Ve středu 30.12.2020, o víkendu, na Silvestra a na Nový rok budeme mít zavřeno.
  • Od pondělí 4.1 do úterý 5.1.2021 bude probíhat inventura - v těchto dnech nebude umožněn žádný výdej (ani zboží z e-shopu, ani balíčků GLS).
  • Od ukončení inventury do konce vládní uzavírky budeme k dispozici pro výdej zboží e-shopu denně 10:00 - 15:30 hod., o víkendech zavřeno.
  • Výdej zboží bude umožněn zavoláním na telefon 603 544 232, hlavní vchod bude uzavřen (ideální je zavolat a domluvit si předběžně termín vyzvednutí).
  • Provoz výdejny balíčků přepravce GLS je dočasně přerušen.

A DALŠÍ DŮLEŽITÁ OPATŘENÍ:

  • Dodržování 2m rozestupů uvnitř i před výdejnou.
  • Umožněn bude vstup pouze 1 zákazníka najednou, samozřejmě se zakrytými ústy a nosem.
  • Dezinfekční koutek bude k dispozici při vstupu do prodejny (dezinefekce a případně jednorázové rukavice).
  • Uvnitř výdejny jsou instalované čističky vzduchu - jde nám o zajištění co nejlepších podmínek pro provoz výdejny.
  • Upřednostněny budou bezhotovostní platby kartou či bankovním převodem, platba na prodejně nebude dostupná.
  • Opravdu bude možné vyzvedávat pouze internetové objednávky, prosíme respektujte to.

Moc Vám děkujeme za respektování všech opatření, těšíme se na Vás!


E-SHOP

E-shop může pokračovat a také pokračuje. Preferujeme platbu online platební kartou nebo bankovním převodem. Zboží skladem je expedováno obratem. Poslední letošní expedice z našeho skladu proběhne 30. prosince 2020 do 11:00 hod., další pak 4. ledna 2021.


JAK FUNGUJÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI?

Kurýrní společnost GLS funguje v běžném režimu, jen prosí zákazniky, aby své objednávky platili pokud možno předem. Dobírku u řidiče by mělo být možné zaplatit bezkontaktně platební kartou. Pokud skončí balíček na některé z výdejen GLS (Parcelshop), tak zde již je možné platit pouze hotově.

Zásilkovna potvrzuje, že výdejny internetových objednávek mohou být otevřené, i když se vyskytují v rámci obchodu, který je jinak vládním nařízením uzavřen. Na výdejních místech Zásilkovny je možné platit bezhotovostně. * Od 29.12.2020 do 5.1.2021 nebude možné vybrat Zásilkovnu jako přepravce z důvodu krátkodobé nedostupnosti podací pobočky.
* Od 25.2.2021 bohužel z provozních důvodů nebude možné dočasně využít dopravy na výdejní místa Zásilkovny. Omlouváme se.

V nabídce doprav také necháváme Českou poštu - můžete využít Balík Do ruky, Na poštu a také rozšiřující se sít Balíkoven.


REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ

Případnou reklamaci můžete přinést i na naší píseckou prodejnu. Pokud to je jen trochu možné, prosíme o zaslání reklamace poštou nebo využijte odeslání balíčku přes Zásilkovnu na výdejní místo AKY chovatelské potřeby a krmiva. Veškeré informace k tomu jak postupovat při reklamaci najdete zde. Po vyřízení reklamace Vás budeme kontaktovat, případně Vám nabídneme zaslání přímo k vám domů.

Výměna zboží z objednávek je na naší výdejně možná. Pro rychlé a pohodlné vyřízení výměny bude idální, když si na případný nový kousek rovnou vytvoříte objednávku s vyzvednutím na osobní odběr. Zboží se automaticky zarezervuje a až přijdete, bude na Vás čekat, jen vyměníme kus za kus (platí třeba pro špatně zvolenou velikost bot či bundy - na místě pak výměna proběhne poměrně rychle, zkoušení na prodejně není možné).


Co když jsem koupil nevhodný vánoční dárek?

Pokud jste zakoupili zboží mezi 1. a 23. prosincem 2020, tak můžete takto nevhodně zakoupené dárky vyměnit za jiné zboží do 12. ledna 2021. Vždy je potřeba mít platný doklad o koupi (faktura nebo pokladní doklad).