V pondělí 10.5.2021 OTEVÍRÁME dle standardní otevírací doby! >>> Více informací k pravidlům >>>

Panda je pootevřena!

30.04.2021

* Od pondělí 10.5.2021 otevíráme všem zákazníkům dle standardní otevírací doby.

Do konce vládní uzavírky naší prodejnu otevíráme pro nákup dětského oblečení a vybavení, dále vybavení pro řemeslníky. Ostatní nákupy fungují ve stávajícím režimu, možné je pouze vyzvednutí objednávek z e-shopu. Příslib vlády o otevření od 10. května vidíme jako světlo na konci tunelu. Jak aktuálně fungujeme?

PRODEJNA / VÝDEJNA

S ohledem na restrikce otevíráme naší prodejnu pro nákup dětského oblečení a vybavení, a také vybavení pro řemeslníky. Ostatní nákupy podléhají současným pravidlům - možné je pouze vyzvednutí objednávek z našeho e-shopu. Věříme, že bychom zvládli bezpečně fungovat ve standardním režimu již nyní, ale vládním opatřením se nechceme vzpírat. Jsme vybaveni respirátory třídy FFP2, dezinfekční koutek při vstupu je stále k dispozici (je možné také využít jednorázové rukavice), pravidelně se testujeme a uvnitř máme instalované čističky vzduchu. Stejně tak dbáme na pravidelnou dezinfekce prostor a povrchů.

OTEVÍRACÍ DOBA

  • Pondělí 10:00 - 15:30 hod.
  • Úterý 10:00 - 17:00 hod.
  • Středa a čtvrtek 10:00 - 17:30 hod.
  • Pátek 10:00 - 15:30 hod.
  • O víkendech budeme mít zavřeno.
Hlavní vchod bude uzamčen, výdej zboží bude umožněn zavoláním na telefon 603 544 232 nebo případně zazvoněním na zvonek  (ideální je zavolat a domluvit si předběžně termín vyzvednutí). Provoz výdejny balíčků přepravce GLS je dočasně přerušen. Objednávky s vyzvednutím na osobním odběr lze platit online platební kartou přímo nebo předem bankovním převodem, možná bude také platba kartou na prodejně.

A DALŠÍ DŮLEŽITÁ OPATŘENÍ:

  • Dodržování 2m rozestupů uvnitř i před výdejnou.
  • Umožněn bude vstup pouze 1 zákazníka najednou, samozřejmě se zakrytými ústy a nosem.
  • Dezinfekční koutek bude k dispozici při vstupu do prodejny (dezinefekce a případně jednorázové rukavice).
  • Upřednostněny budou bezhotovostní platby kartou.
  • Opravdu bude možné vyzvedávat pouze internetové objednávky, prosíme respektujte to.

Moc Vám děkujeme za respektování všech opatření, těšíme se na Vás! Jakmile se v médiích objeví ověřená zpráva o možnosti otevření maloobchodu, budeme Vás informovat. Ptáte se často, ale věřte, že není v našem zájmu mít zavřeno, jakmile to půjde, prodejnu otevřeme.

E-SHOP

E-shop jede na sto procent, zboží skladem je expedováno obratem. Děláme maximum pro to, abychom vaše objednávky co nejrychleji expedovali. Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit na čísle +420 603 544 232 (ve všední dny od 10:00 do 17:00 hod.).

JAK FUNGUJÍ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTI?

Kurýrní společnost GLS funguje v běžném režimu, jen prosí zákazniky, aby své objednávky platili pokud možno předem. Dobírku u řidiče by mělo být možné zaplatit bezkontaktně platební kartou. Pokud skončí balíček na některé z výdejen GLS (Parcelshop), tak zde již je možné platit pouze hotově.

Zásilkovna potvrzuje, že výdejny internetových objednávek mohou být otevřené, i když se vyskytují v rámci obchodu, který je jinak vládním nařízením uzavřen. Na výdejních místech Zásilkovny je možné platit bezhotovostně.

V nabídce doprav také necháváme Českou poštu - můžete využít Balík Do ruky, Na poštu a také rozšiřující se síť Balíkoven.

REKLAMACE A VÝMĚNA ZBOŽÍ,

Případnou reklamaci můžete přinést i na naší píseckou prodejnu. Pokud to je jen trochu možné, prosíme o zaslání reklamace poštou nebo využijte odeslání balíčku přes Zásilkovnu na výdejní místo AKY chovatelské potřeby a krmiva (služba Mezi námi od Zásilkovny, uveďte telefon +420603544232, email info@pandaoutdoor.cz). Veškeré informace k tomu, jak postupovat při reklamaci najdete zde. Po vyřízení reklamace Vás budeme kontaktovat, případně Vám nabídneme zaslání přímo k vám domů.

Výměna zboží z objednávek je na naší výdejně možná. Pro rychlé a pohodlné vyřízení výměny bude idální, když si na případný nový kousek rovnou vytvoříte objednávku s vyzvednutím na osobní odběr. Zboží se automaticky zarezervuje a až přijdete, bude na Vás čekat, jen vyměníme kus za kus (platí třeba pro špatně zvolenou velikost bot či bundy - na místě pak výměna proběhne poměrně rychle, zkoušení na prodejně není možné).

V případě objednávky na osobní odběr v naší prodejně je samozřejmě možné nepoužité zboží vrátit osobně do 14-ti dnů zpět na naší prodejnu v Písku. V případě vrácení či výměně zboží z osobních odběrů vždy kontaktujte p.Cimického na tel. 603 544 232. Děkujeme. Částka za vrácené zboží je vždy zasílána pouze na Váš bankovní účet.

V případě vrácení zboží zpět vždy hradí dopravu kupující.